tisdag 20 januari 2009

Tänk att det idag är 4 månader sen!


BB Stella 20 min gammal :-).

5 kommentarer:

  1. Stora tösen!!! Du ser ju grymt fräsch ut för att vara nyförlöst!! :)

    Kram & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Grattis Stella på 4 månaders dagen!
    önskar Hannes & föräldrar

    SvaraRadera
  3. Hjärtintensiven - nu blir jag nyfiken - vad jobbar du med?

    Ja det känns jättebra att gå en sån utbildning!!! Och den kostar faktiskt inget - vi betalar bara för lokalhyran! Helt perfekt!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Aha - syrra alltså! Jag jobbar som advokatsekreterare på Advokatfirman Lindahl, mitt i centrala Göteborg i Brunnsparken (http://lisawerner.blogg.se/2009/january/lindahl-i-hetluften.html). Har jobbat här sen 2005. Innan dess pluggade jag till läkarsekreterare och har även jobbat på Akuten på Sahlgrenska, dels under utbildningen men också parallellt med jobbet på Lindahl - tills dess att jag i november 2007 fick veta att jag väntade barn. Då slutade jag jobba dubbelt och har inte gjort det sen dess. Jag har ju en man, Christian, som pluggar till läkare. Just nu är han pappaledig, men till hösten börjar han termin 8. Han har även jobbat som uska en hel del, också på Akuten på Sahlgrenska. Det är kul att jobba inom vården tycker jag! Taskigt betalt dock - en av anledningarna till att jag har stannat kvar på min nuvarande arbetsplats och inte sökt mig vidare till det jag egentligen är utbildad till... Oj vilken uppsats det blev... Var bor ni? Vi bor på Guldheden i Gbg.

    En härlig sak jag minns med dig - det var du som "lärde" mig att lyssna på Depeche Mode!! Jag har varit på sex konserter och till sommaren ska jag gå på min sjunde!! Jag och Christian ska pysa till Köpenhamn ensamma i ett par dagar. Riktigt schysst!

    SvaraRadera
  5. Usch.. nä jag skulle inte heller vilja flytta tillbaka till Kungsbacka... Jag ville det när jag och Christian träffades - att vi skulle bo där istället - men den känslan försvann relativt fort.

    Kul om du ska på Depeche i sommar! Då får vi ju försöka ses i Köpenhamn!!!

    SvaraRadera